Customer service bij Bol …

Deze week heb ik gemerkt dat het achterlicht van mijn bakfiets kapot is. Heel vervelend, want met dit weer fiets ik liever extra veilig. Dan maar snel een bestelling plaatsen bij Bol. Gisteren besteld, vandaag geleverd!

Bij het openen van de verpakking zag ik echter een verkeerd product. Een schroevendraaier set ipv de fietsverlichting. Onmiddellijk keek ik op tegen de frustraties van een retourverzending en begon ik plannen te maken om toch ergens aan een fietslicht te geraken voor ik opnieuw op pad moest met de fiets.

Op aanraden van Gerty (mijn vrouw) toch even naar Bol customer service gebeld. Ik was al fan van Bol vóór het gesprek, maar dóór het gesprek ben ik helemaal overtuigd van dit bedrijf: vriendelijk, pro-actief en to-the-point. Tijdens het gesprek werd geregeld dat de fietsverlichting onmiddellijk nagezonden zou worden. De schroevendraaier set mag ik zelf houden, of iemand anders gelukkig mee maken (!). En 3x excuses voor het probleem.

Wel, Bol … knap werk! Thumbs up en een dikke high five!

Als ik iemand gelukkig kan maken met een 25 in 1 reparatieset, geef gerust een seintje!

Een gedachte over “Customer service bij Bol …”

Geef een reactie